Saturday 17 November 2012

Baris..baris..Sedia..!!!



Huh ! baru balik dari ujian kawad & ujian undang-undang.. penat gilerrrr wa cakap sama lu.. tambah-tambah lagi platun A aku yang paling lambat habis jalani ujian memang penat la. bagi mereka yang memang biasa hidup dalam keluarga uniform tahulah betapa seksanya kawad. dengan panas terik, berpeluh-peluh, dengan membe-membe termasuk akulah, heheheheh, bagi order @ arahan yang salah.. itu semua memang mainan psikologi la kannnnnnn.. :P


Apa-apapon aku enjoy..!! kalau tak masakan aku sanggup amek KO-K lewat sampai 
semester TERAKHIR !!! yessss..!! that's me.. tapi ramailah jugak orang cakap, rugilah, sebab tak boleh nak relaks pada sem2 terakhir.. tapi bagi aku 1 ja di mana aku percaya sebelum aku menjejaki diri ke IPTA, yang kalau boleh aku tak nak lepaskan semua peluang yang aku minat & cungkil segala bakat & kebolehan diri. lagipon aku memang dari sekolah lagi aktif dengan kawad-kawad semua ni.. so, agak rugilah kalau aku tinggalkan macam tu je kannn..& 1 lagi, daripada aku dok relax jek dalam bilik better aku join benda-benda camni time weekend kan, ada jugak pekdahnya. 

cuba cari mana aku?? :P


Anyway, aku tak bercadang pon nak bekerja @ berkhidmat dengan mana-mana pasukan uniform sebab aku rasa agak terbatas nak explore my life kalau kerja macam tu. yelah, lazimnya kerja shif, memang susahlah. namun aku respect orang-orang yang kerja uniform neh, nampak smart, kemas & ada karisma.. tak gitu?? eceh !!


smart tak?? heheheh :P

Kalau korang semua nak tahu, 28.12.2012 ni adalah tarikh tamat latihan adik aku yang kedua sebagai konstabel polis kat Pulapol Langkawi. so, i wish dia majulah hendaknya. adik aku yang ketiga plak memang aktif sangat dengan kadet polis sampai menang Petandingan Kawad peringkat Kebangsaan. i'm proud of both of you.. aku biasa-biasa jek dalam Kor Sukarelawan Polis(Suksis UUM) . adik-beradik polis. hehehhe. yang bongsu je tak tahu lagi macam mana sebab baru darjah 2. ntah la, padahal abah aku bukan polis pon.. heehhehe. 

Lastly, aku banyak gler REPORT PRAKTIKUM nak kena setel, harap dapat siap jugak.. !! DOAKAN NADYA OK.. amin.. LEBIU ALL.. ^_^



POLIS SEDIA BERKHIDMAT!! TABIK.. !! ^_^

2 comments:

  1. :) nadya yg sweet, harap kamu ceria selalu, sebab bila kamu hepy, kamu menggembirekan kami semua :)

    ReplyDelete
  2. tankz syggg hazirah.. lebiu..mmmuahhhh !! ^_^

    ReplyDelete